tirsdag, april 10, 2007

lever stadig..

Har bare nydt påsken og lagt bloggeren på hylden i den tid.

Det var dejligt at have 10 dages ferie, hvor jeg ikke tænkte på at dukke på ved 14 tiden, snakke med min vejleder, skrive opgaver eller at jeg havde fri kl. 23.
Jeg havde min mor på besøg i nogle dage - vi var i Ikea og andre steder for at kigge på nogle ting til mit værelse, og så har vi også været lidt rundt i KBH.
Resten af påsken havde jeg slappet af, meldt mig til fitness.dk så nu skal jeg fandme træne, da min krop trænger til det. Jeg vil i bedre form. Jeg var også i byen, så dagen efter bruges til at blive hjemme, og slappe totalt af og bare ligge i sengen - men heldigvis var vejret så kedeligt, at jeg ikke fik dårlig samvittighed af det!

Det var på min påske - nu er hverdagen begyndt - og jeg er i gang igen med ny energi. Der skal laves en praktik opgave. Jeg skal træne et par gange om ugen. Jeg skal til landholds samling. Jeg skal til en gallafest. Mon ikke der bliver nok til at se til resten af april.

Ingen kommentarer: