fredag, juni 23, 2006

SOMMERFERIE

Så har jeg endelig den sommerferie, jeg længe har ventet på :o)

Skal bare nyde ferien i fuld drag - har tænkt mig at bare slappe af og gøre hvad jeg har lyst i den næste uges tid. Ingen faste planer, og bare hygge med mig med Mette. Det er Sankt Hans i aften, så mon ikke jeg og Mette skal hen til et sted og se dem sende heksen ud til det ukendte sted.

Har 2 måneders ferie i denne omgang, så det skal nok blive til nogen hyggelige stunder med kæresten, familie og venner. 2 uger er allerede resesveret til Grækenland med nogle venner i juli, og det bliver sikkert en god tur med sol, strand, seværdigheder og fester.

God sommer, alle sammen!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Heldige Dig - Bare det var mig ;) jeg overlever nu nok, om 3 dage er det min tur. Jeg er ved at blive færdig med mit oplæg til eksamen, men jeg retter hele tiden på. Jeg kunne egentlig godt holde nu, men så får jeg dårlig samvittighed over ikke at forberede mig mere... men kl 13 kommer der "seaven heaven", så der holder jeg fri hæhæ. (jo, man er nødt til at finde undskyldninger). Nyd ferien

Anonym sagde ...

kender det alt for godt - finder selv altid på undskyldninger så jeg ikke behøver at læse eller skrive hele tiden *G* Jeg læste jo først til min dansk eksamen aftenen før. Ikke det bedste eksempel, men det lykkedes :o) Men nyd nu weekenden og slap af. Når du er færdig, så er du det. (men det er jo mere min stil)

Lizelotte sagde ...

Vi glæder os til at se dig her, søde bonusbarn ;-)!