søndag, juni 18, 2006

Tøseweekend

Altid hyggeligt med en eller to dage med mine tre veninder - Maiken, Mette og Cathrine.

Vi fire dejlige piger bor spredt i Danmark. Jeg i Odense, Maiken i Horsens, Mette i Vejle og Cathrine i København, så vi kan ikke ligefrem være sammen ofte eller når vi har lyst til det. Derfor er vi ofte sammen alene i en weekend 2 gange årligt og holder tøse-hygge dage.

Maiken, tak for din gæstfrihed.

Glæder mig til den næste samkomst - og det bliver nok i København - hvor der forhåbentlig bliver til en tur i Bakken eller Tivoli.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan ikke andet end give dig ret - det er altid skønt at være sammen med jer! Rigtige veninder er når man kan være 100% sig selv.

Det var dejligt at komme ud giår på søndags tur, men husk næste gang vi skal ikke spille mini golf, jeg vinder bare stort hæhæ:) (jaja blærerøv)

Sidder nu og skal i gang med eksamesforberedelsen, surt.
Men nyd du nu, at du snart har ferie.

Anonym sagde ...

Tak for sidst, det var råhyggeligt :-)
Hvor Maiken snakker, det var bare et typisk begynderheld, næste gang vinder en af os i minigolf, dig eller mig, ik? ;-)

Anonym sagde ...

Maiken, det var bare et begynderheld, så lad det kun være den ene gang, for så ville du blive alt for skuffet, hvis du taber stort en anden gang. Så Mette har ret :)

Altid hyggeligt at være sammen med jer tre dejlige tøser!
Ser sgu frem til min ferie om 3 dage.. Super dejligt.