søndag, juli 01, 2007

Ny bofælle

4 måneder efter, jeg var flyttet ind i Christians lejlighed, flytter Christian ud.

Han skal starte på en skole på Fyn, så vi krydser vores veje - Jeg fra Fyn til Kbh, han til Fyn fra kbh. Men han beholder lejligheden, heldigvis! Jeg fik tilbudt om at få hele lejligheden, men huslejen vil så være det dobbelte, så jeg takkede nej. Vil hellere bo i mit værelse og finde et sted for mig selv til næste år.

Jeg får derfor en ny bofælle - igen bliver det en fyr. Han hedder Adam, er 22 år og forhåbentlig sød. Jeg ser ham igen til august, når jeg kommer hjem fra Kina, men han flytter ind her i juli.

Jeg tror, jeg kommer til at savne Christian. Vi har ikke set hinanden så meget de sidste 4 måneder, da vi har forskellige arbejdstider og det var forskelligt, hvornår vi var hjemme.
Men jeg husker de sjove stunder med ham. Jeg har bla. oplevet ham komme hjem fuld og gav Mette nogle penge til USA-turen, og da han kom hjem med noget friskt hjortekød, som han havde skudt i skoven, til mig og Mette. Senere oplevede vi ham rense hjortens ansigt - som lægges fast på et træ og kan hænges på væggen.
Christian - han er sgu en god og sød knægt!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der er osse der hvor han kom på pan til os, sammen med sin ven Basse. Han kom nemig for vores skyld, fordi han ville bl.a lære os bedere at kende.. HAn er en rigtig gutter mand.. Samt han havde søget for at vi osse fik noget af det super gode chokolade, som vi ikke lige deler ud af;-D

Vi må bare sende ham nogen hilsener ind imellem skat.. HAn har osse sagt vi skal ses igen... Vi er jo hans damer jo:-D

Anonym sagde ...

Hey hey!

Lige en lille hilsen fra den spansk. Nyder det fulde drag i Barcelona og fik set Gaudi og Dali.

Forhaabentlig er Adam soed som Christian er, han vaelger ikke ham uden grund ;o)

Det er SNART du skal rejse til Kina, uha - held og lykke med rejsen!!!!

EN masse knus fra Mads ;o)