lørdag, april 12, 2008

Min dyre fornøjelse

At forkæle sig selv skal man da gøre en gang i mellem, det ved jeg. Jeg gør det også med biografture, cafeture eller rejser. Jeg er endda også begyndt at købe tøj - men i går da jeg og Mette var ude og kigge lidt, faldt vi begge over en lækker bukser. Den koster en formue! Jeg tænkte i første omgang, at jeg ikke ville bruge så mange penge på den, selv om den bare var så lækker.

Men da jeg prøvede den, kunne jeg ikke holde mig tilbage, men foretrak den stadig i mørk farve, så vi gik i andre butikker og checkede om de havde den lækre bukser i mørkt.

Det havde en butik på Amagercentret - og da jeg havde et gavekort på 350 kr - lod jeg hjernen blive ´hjemme´ et øjeblik og gav mig selv en gave. Nemlig den lækre bukser i mørkt, og som jeg har på nu :D


Må jeg og den lækre bukser have gode år sammen! Den har kostet mig en formue, men jeg glemmer prisen ikke om længe tid, det ved jeg!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ja ja ja skat, de bukser er betemt skabt til dig.. De sider bare SÅ godt på dig.. God gave du købte til dig selv.. Nu må du snart ud og finde en lille botte gave til miiiiiiig;-D (GRINER)

Kys kys

Anonym sagde ...

Ja det er sgu svært sommetider - at man falder over noget så dyrt, men noget så lækkert! det er jo ikke noget du gør tit, så skidt pyt :)

Anonym sagde ...

Det er da sundt at forkæle sig selv engang imellem, så længe pengepungen ikke klager ;-)