onsdag, april 30, 2008

Døvanias bestyrelse

Der var generalforsamling ved Døvania i går aftes, og jeg deltog. Jeg har i et stykke tid overvejet at stille op til bestyrelsen.

Jeg synes at det frivillige arbejde er spændende og er i gang med nogle projekter som f.eks. lederkursus, men ikke noget bestyrelsearbejde eller organisationsarbejde, indtil i går hvor jeg stillede op til bestyrelsen. Jeg kom ind (uden valgkamp - desværre!) og nu ser jeg frem til et spændende år med bestyrelsen, hvor vi er tre nye med to gamle fra tidligere bestyrelse.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Christina,

det lyder rigtig godt at du bliver valgt i Døvanias bestyrelse. Godt gået. Synes det er lidt træls at i dag er det er ikke nem at få folk ind i bestyrelsen trods Døvania er Danmarks største idrætsforening for døve, hørehæmmede og CI-brugere og de har vel ca 300 medlem? Hvor er de grå mus (folk over 40 år)? De bør hjælpe Døvania og lad de unge folk dyrke sport i stedet for at de unge folk som os føler os forpligter at redde foreningen og komme ind i bestyrelsen.. Retter mig gerne hvis jeg skriver forkert medlemstallet for Døvania.


/Doug

Anonym sagde ...

Jeg kender ikke det præcise tal - men mener at det er omkring 280? Men får indblik på Døvanias historie efterhånden :)

Jeg tror at det er de 40 årige som har gjort meget for Døvania for 5 år, at nu vil de hellige deres tid sammen med deres familie. Der er faktisk nogen aktive 40-årige i Døvania, hvor det mest er i udvalg eller tilfældige frivillige arbejde.