torsdag, april 23, 2009

Årets kæreste

Jeg synes godt jeg skal blive kåret som årets kæreste.. Gav nemlig skønne Mette en billet til Ole Henriksens foredrag i Frederiksborg i tirsdags. Foredraget handlede om at se positivt på livet. Jeg undrede mig godt nok over hvorfor Mette ville høre foredraget, da jeg ser hende som den meste positive pige, som altid er optimitisk trods mange modgang i løbet af hendes liv.

Men jeg ved også udmærket godt, at hun gerne ville se Ole i allerhøjeste grad. Og det gjorde hun også, med bevis på i form af et billede af de to sammen.

Det var nu det værd, fik nemlig en overlykkelig pige hjem tirsdag aften som glædeligt fortalte om foredraget og viste mig billeder.. Hvad gør man ikke for sine kære ;)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Det billede glæder jeg mig til at se.

Knuz FAR