onsdag, april 29, 2009

Vi lever i 2009....

Og det kan jeg til tider glemme... Vi er i 2009, og hele tiden i noget teknologisk udvikling. Netop dette er nogen vilde med, dem der følger med udviklingen i tekologi. Dem der som går i butikker og savler over de nyeste modeller. Dem der køber de dyreste og bedste..

Jeg kan i hvert fald at personen IKKE er mig.

For et besøg i Føtex i dag overraskede mig nemlig i dag. Vi har åbenbart en selvbetjening derinde nu. VI kan selvbetjene vores varer og betale over en automat. Fedt nok. Det er dog stadig højst med 15 varer, man kan gøre det.

Vidste I, at sådan noget var kommet ude på gaden? Er der mon mandre andre smarte fiduser, jeg ikke kender til. Jeg tilhører ikke til den der teknologiske univsers. Godt nok nyder jeg at have en barbære, har en mobil, har et dejligt fladskærm, osv.. Men stadig føler jeg ikke, jeg hører til dem, som har alle ting.

6 kommentarer:

Helle sagde ...

Selvbetjening i Føtex har eksisteret i en enkelt Føtex i Århus i godt 1 års tid nu :-)

Anonym sagde ...

Jaaah nu kan je,g hvis rolig sige, at jeg jo er den der mest teknik'er nød af os 2. (Hvilken ikke kommer som stor overraskelse for de fleste haha)
Så kan jeg oplyser dig at netto på Nørrebro har sådan 2 selvbetjeninger kasser app.... :-D Kys

christina sagde ...

Der kan I se... Jeg lever nærmest som om det er i 1970érne :) Det er det tidspunkt, jeg virkelig ville have levet i, i det mindste havde levet...

Torsten sagde ...

Ikea har også selvbetjening, i hvert fald i Gentofte. Det er da fedt nok at vi slipper for evt en besværlig kommunikation med kassedame. :-)

Jeg føler også at det er sværere og sværere at tage de nye teknologier til sig med alderen.

Trine sagde ...

Også Ikea i Århus har selvbetjening.

Unknown sagde ...

Det var jeg slet heller ikke klar over, men det der teknologi har heller ikke interesseret mig en disse. Har det ligesom dig, bare tvøet, mobilen virker så er jeg tilfreds.