søndag, juli 12, 2009

Miss ædru

Så overlevede jeg endnu en weekend uden alkohol... Har ikke drukket særligt meget alkohol i år, for at holde en balance i min træning og at ikke ´miste´ mit træningstempo hvis man drikker alkohol. Jeg ved ikke om det just har hjulpet at jeg ikke har drukket meget i år, og de seneste fester har jeg blot fået et par drinks.

På en måde synes jeg at det hjælper at ikke drikke alkohol - for det første, så er jeg ikke så træt dagen efter, og kan altid træne, hvis det er. For det andet, så har jeg noget at glæde mig til d. 16 september hvor jeg officelt kan drikke igen ;) Den del skal da ikke opfattes som at jeg er en alkoholiker, men blot en kvinde der nyder at då et par drinks med vennerne i ny og næ, især god vin eller moijits. Den måtte jeg meget tappert undvære i fredags, hvor 4 andre skålede og nød drinksene så meget, at de nok tænkte deres!

Jeg har en utrolig dårlig kondition, og den vil / skal jeg arbejde videre på. Jeg er begyndt småt at løbe, har fodboldtræning, og så cykler jeg til dagligt. Det er selvfølgelig stadig langt fra, før jeg kan få en meget forbedret kondition.

Om to små måneder vender jeg stærkt tilbage med lidt alkohol igen. Det kan også ske, at jeg sagtens kan undvære. Det er ikke en forfærdelig stor del af mit liv, men gud hvor smager moijits så godt, at jeg SKAL have dem.

Ingen kommentarer: