søndag, juli 05, 2009

Inspirerende uge på landet...

Er netop kommet hjem efter en rigtig meget inspirerende uge på Castberggård - først ventede det mig en generalsamling for alle DDIs sportsdeltagere, hvor vi skulle lære hinanden at kende og især nød vi alle et foredrag af den tidligere OL GULD-vinder roer Arne Nielsson, hvor han inspirerede os med en vinder-mentalitet, som vi skal arbejde på.
Samme weekend havde vi en supergod træning med kvindelandsholdet, vi lod alle negative ting ting på hylden og lod os selv at være positive og tro på, at vi godt kan vinde til OL.

Weekenden var hurtig overstået, men jeg måtte blive yderligere 6 dage, da lederkurset for begyndere og viderekomne skulle finde sted. Jeg var med på holdet for viderekomne, og havde en rigtig fed uge med masser af nye og gode oplægsholdere og emner, som organisation og ledelse, coaching, handicap, emprowement og døvesamfundet i forandringer. Meget af det kan jeg bruge i frivillig arbejde eller på arbejdspladsen. Vi var også på overlevelsesturen, hvor det bød os på en rigtig fed kanotur fra Silkeborg til Ry, hvor vi sov i telt og lavede selv mad. Stemningen var bare høj.

Men det må slutte - legen må jo stoppe mens den er god ;) Men jeg og andre piger måtte skynde os til Albertslund, hvor der ventede to træningslektioner til os. To meget gode træningsslektioner, kan jeg sige. Nu er jeg noget bare så færdig og vil ønske, jeg havde en fridag i morgen.

Ingen kommentarer: