onsdag, marts 23, 2011

Hjem, kære hjem

Så er vi kommet hjem, hjem til vores dejlige lejlighed. Jeg fortryder at jeg ikke lige tog en ekstra fridag i morgen, for jeg orker ikke at vågne tidligt op og cykle afsted til arbejdet. Jeg har kun en arbejdsdag og så er der weekend, en smule skørt men nu er det forsent, og jeg kan ikke sidde og pive. Jeg kan i stedet prise mig lykkelig at Sputnik findes for jeg har lige siddet og set de sidste to afsnits af Desperate Housewives, så jeg kan være klar til aftenens afsnit. Bagefter tror jeg at jeg går i seng og være frisk til i morgen, for det venter mig dobbelt-vagter. Først arbejdet, så Absalon.

Jeg skal have styr på alle aftaler, alle arbejdsvagter (begge steder), datoer for Døvania-kampe, fester i de kommende uger, og alt muligt men det bliver en dejlig stund. På lørdag tager jeg til Nyborg og overværer DDUs generalforsamling, med efterfølgende middag og Miss Deaf Danmark om aftenen. Det bliver sikkert herligt. Håber på at mange kommer.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Velkommen hjem, dejligt at se i har haft en god ferie, og er vel hjemme igen.
Krammer FAR