tirsdag, marts 22, 2011

Sidste destination.... Bangkok

Vi slapper af i dag, i Khao San Road, i den beromte gade i Bangkok. Vi gider ikke at gaa rundt og se noget i storbyen, saa vi har spist morgenmad og skal bare dase lidt rundt inden vi skal med flyveren i nat.

Nu glaeder vi os til at komme hjem, efter en rigtig dejlig ferie med det hele: Phi Phi Island, nyt toj, god mad, laekre frugt, frugtshakes, Surin, laekre strande, pools, Kata, shopping, sjove thailanedere, Patong, fest og farver, flotte malerier, overfyldte tasker, sejleture, elefant-trekking, laesning, James Bond Island, Phang Nga og Bangkok, og meget mere.

Men det er ogsaa tiden til at vende tilbage til den danske hverdag. Jeg har vaeret mmeget vaek, synes jeg, saa det er noget nyt for mig at skrive at jeg faktisk gleader mig til at komme tilbage til hverdagen. Jeg savner ikke arbejdet men det foles alligevel dejligt at skulle tilbage. Jeg kan maerke at jeg gerne vil traene naar jeg kommer hjem, saa det er bare at gore det. Fodbold venter ogsaa, og alt andet.

Ingen kommentarer: