tirsdag, november 29, 2011

Detajler fra min bolig

Som noget nyt og inspireret fra en anden blog, vil jeg gerne fremvise nogle detajler fra min lejlighed, som jeg rigtig er glad for.



Denne her farvede skuffe faldt vi for. da vi så den i butikken på Nørrebrogade, som vi også flittig besøger. Vi kan godt lide butikken fordi den har mange hjemmelavede og kreative produkter og møbler, som vi godt kan lide og de passer også til vores lejlighed, men vi er bare ikke vilde med priserne, de er ret dyre.
Og så kan vi også være sikker på at der heller ikke er så mange andre som har de samme produkter som os.

Denne farvede skuffe koster kassen, men vi er glad for at have købt den og givet den et dejligt hjem. Den giver vores spise-kontor-stue et friskt pust og jeg kan godt lide at den har forskellige faver på skufferne.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nej, hvor er den bare sej!! Jeg elsker sådan noget med farver.

Unknown sagde ...

Den er da über cool, lige mig!!