fredag, maj 12, 2006

Bloggeren har været på hylden i et stykke tid

Måske er jeg vendt stærkt tilbage, måske ikke

Jeg er ikke den, der har masser af ideer til hvad jeg kan skrive om her i bloggeren - men jeg vil og er ved at lære det :o) Jeg skal nok blive bedre. Hvis ikke, så har jeg da forsøgt.

Siden sidst, så har jeg blandt andet været hos Mette et par gange i ugedage, når jeg havde en fridag fra skolen, for jeg havde stadig ikke den optimale motivation til skolen, og så havde jeg også brug for at være sammen med Mette i hverdagen også, vi har næsten kun været sammen i weekenderne, og det er jo ikke det samme.

Min farmor blev sgu også 70 - var med til at fejre hende på selve dagen - vejret var bare skønt og vi fik god mad. Men altså, min kære farmor lignede ikke en på 70 år! For mig vil hun altid være den evige unge og friske kvinde. Hun er stadig aktiv og har altid travlt med alting, som hun siger, og hun forstår ikke, hvordan vi andre bla har tid til at rejse ude. Det er lidt skørt, eftersom hun er penisoneret og har masser af tid til det selv, men ifølge hende har hun har meget at se til.

Har også mødt nogen af mine veninder i løbet af de sidste to uger, og snakket og snakket sammen, om min tur, om hvad det er sket i Danmark, alt andet.. Altid hyggeligt at mødes med veninder til en cafetur, biograftur og ja, også til en fest!

Ingen kommentarer: