mandag, maj 01, 2006

Dagene efter....

Har været i Danmark i næsten en uge nu efter studierejsen og det var både dejligt og underligt.

Det blev straks dejligt, da jeg så kæresten igen - hun hentede mig i lufthavenen, og så tog vi hjem til hende. Gad ikke at rejse mere, så Odense måtte vente endnu en dag. Det var bare en skøn dag med kæresten, har savnet hende rigtig meget, da jeg var dernede. Men jeg bemærkede nogle detajler ved Danmark den dag - hvor renligt landet egentlig er, noget jeg faktisk ikke har tænkt så meget over.

Så skulle jeg jo passe skolen igen, min mor var på besøg, og så kom kæresten over ved mig om torsdagen - og havde en alt for en dejlig weekend med hende. Så var det nærmest som om jeg ikke har været ude at rejse..

Indtil i dag...........

Så kunne jeg mærke det! Havde sværere ved at komme i gang med lektierne, end jeg havde troet, savner kæresten endnu mere, føler ikke at jeg kan følge med, hvad der er sket i Danmark den seneste tid. Har egentlig ikke lavet noget i dag. Jeg er i hvert fald tilbage til den gamle og kedelige rutine. Kedeligt, vil jeg faktisk sige.

3 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Hej Christina.

Vi glæder os til flere indlæg på din blog om stort og småt.

den onde stedmor

jasonbob sagde ...

chrome hearts store
supreme sweatshirt
kd 10
longchamp outlet
yeezy boost 350 v2
golden goose sneakers
adidas yeezy boost 350 v2
adidas yeezy
yeezy
hermes birkin

Anonym sagde ...

i thought about this i7a59z1t86 replica bags from china replica bags koh samui replica bags online pakistan Continued t1b64e9o90 replica bags in gaffar market click for info e1k59v8a49 high quality designer replica replica bags