mandag, maj 22, 2006

Mange tanker løbende

Atter er det gået tid, før jeg skriver igen på bloggeren - men det har været meget at skulle forholde sig til.

Jeg har mange tanker løbende - noget jeg måske skal tage stilling til i den kommende tid. Måske ikke. Noget af tiden ved jeg ikke, hvad jeg skal gøre. Noget af tiden føler jeg mig klart og har nogle ideér og motivation til at gøre dét.

Men det kræves jo, at man skal tænke det igennem - grundigt - og at det er noget, man vil og har lyst til at gøre. Det er på en måde lidt spændende at skulle tage det til overvejelse og det vil blive en ny udfordring for mig, hvis jeg kommer til at gøre det. Nogle gange er det sundt at prøve noget nyt i ens liv og ligesom starte på et nyt kapital.

At prøve noget nyt kan være godt for personen. Og bestemt også for mig. Men det er stadig meget, man skal tage stilling til. Det lyder måske enkelt, men at gøre det er langt sværere. Men noget, jeg bestemt vil gøre engang - om det bliver nu, halvt år eller tre år.

4 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Lysten skal være der.. det er helt sikkert.

Hvis du vil læse nogen gode tips om at blogge, ligger der nogen på Liselottes blog (der er et link inde hos mig til den).

Vi ses - vi har også nogen colaer stående til dig ;-)

Christina sagde ...

Tak for tippet, Lotte. Tror nok, jeg ser på den, hvis jeg har bedre tid :) Du ved, læsning og eksamens tid.

Yes yes - mere cola til mig! Jeg er snart løbet tør for mine.

Lizelotte sagde ...

Cola er en menneskeret ;-)

Christina sagde ...

Lige præcis, Lotte! ;oP