tirsdag, december 12, 2006

chris vs julen

Jeg har de seneste år ikke været så vild med jul som jeg gjorde før i tiden. Om det har noget med min alder at gøre eller fordi julen er så anderledes for mig, efter mine forældre blev skilt, ved jeg ikke.

Men tror alle (eller næsten alle) er eller kan være enige med mig i, at det kan føles som om at kun gaverne betyder noget i julen. Folk stresser sig over at købe de dyreste gaver, og forsøge at skabe sig en perfekt jul.
Men det kan være nok at være samlet omkring sine nærmeste og få en rigtig god jul med god mad og hygge.

Jeg er blevet færdig med at købe gaverne - mangler måske lige en gave til Mette - men ellers er jeg færdig. Det er faktisk noget nyt for mig ;) Jeg plejer at købe gaverne i sidste øjeblik, men ikke i år. Jeg er blevet mere organiseret her i julen, og det føles faktisk godt. Nu skal jeg jo ikke gå rundt og tænke at jeg mangler at købe gaver og skal til at mase mig ind i tusindsvis af mennesker i butikkerne for at købe de sidste gaver.
Niks, biksen, det er slut. (indtil næste år, måske)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er også helt færdig med julegaverne, tror at vi har lært af de tidligere år, hvor vi måtte haste rundt for at nå at købe dem.. Man nyder også juleindkøbet når man gør det i god tid, dejlig fornemmelse
Kram Mette O.