søndag, december 17, 2006

Den store bagedag

Dem, der kender mig, ved at jeg ikke er den som bager til evig tid! Jeg har højest bagt 10 gange i mit liv, og frivilligt gjort det af min egen vilje en eller to gange.

Men Mette fik mig til at bage med hende i går - det var nu hyggeligt og jeg stod ikke alene i køkkenet og ikke anede hvad jeg foretog mig. Vi var i køkkenet i hele eftermiddagen, og bagte en masse pebernødder og kokos muffins.
Vi har nydt lidt af dem i aftes til vores julehygge, og de ligger stadig på køkkenbordet, og klar til ar blive spist. I kommer bare, hvis I vil smage ;o)

Det sker nok, at jeg en dag bager frivilligt og hyppigere end 1 gang årligt, men det kræver en god opskrift og nogen større engagement fra min side. Måske handler det også om at blive lidt ældre, for at få lysten til at bage selv, i stedet for at købe færdiglavede kager eller boller. Dem bliver heg helt sikkert træt af med tiden!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ej hvor hyggeligt :)... måske du kommer til at bage noget oftere!!

Bruno sagde ...

Det ville jeg da godt have set:-)
I tog vel ikke et billede?
FAR