onsdag, december 20, 2006

Varm jul

Har juleferie nu, og vil ikke tænke mere på skolen, opgaverne og at bestille tolke før uge 1 igen.

Tøj og tingene er pakket i en stor rygsæk, har husket at sende mails og ryddet lidt op her i lejligheden.

Jeg skal nemlig holde jul i Furtevuntura sammen med min mor og lillebror, vi skal med flyet i morgen tidlig, og holder vores velfortjente varme ferie i en uge. Jeg glæder mig bare så meget til rejsen. Skal bare nyde lidt tid sammen med min mor og Lasse, for det har jeg ikke gjort så meget i år, og siden jeg har gennemgået så meget i år også, kan jeg se, at jeg fortjener en afslapnings ferie sidst på året :) Og samle nye kræfter til 2007.

Glædelig Jul, alle sammen fra lille mig!

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu er det nok lidt for sent - det er taget afsted, men rigtig glædelig jul til dig søde!!

Anonym sagde ...

Glædelig jul og nyd varmen nede i sydpå :-)

Anonym sagde ...

Du ligger sikkert og daser i solen lige nu - ih hvor er jeg misundelig!

Det her kommer nok lidt sent, men: GLÆDELIG JUL!!

Mega kram og knus