torsdag, juni 14, 2007

Hvad gør man...

Når man har låst sig ude, og ens bofælle er ude i en eller anden skov og er på jagt indtil klokken ville være ca. 24??

Det blev jeg udsat for i går! Jeg havde været på overrabejde i to dage og ville egentlig bare være hjemme og hygge mig med Mette, og da jeg ikke havde mad herhjemme, ville vi derfor ud og handle, men hjem skulle vi hurtigt. Men, hurtigt var vi sgu ud af døren og indså, at vi glemte vores nøgler med!
Hmmm... Så blev det ikke til en hygge-hjemme-aften alligevel. Da begge vores nøgler var inde i lejligheden, og min mobil var også inde (for en sags skyld lod jeg den være hjemme, men måske dumt!) så vi havde kun min pung (heldigvis!) og Mettes mobil.

Vi tog så til strøget og fik os en hurtig sandwich og søgte ´husly´ hos biografen! Vejret var køligt i aftes, så vi valgte at gå i biografen og så en film.
Det var heldigt, at jeg havde min pung med, for ellers ville vi ikke have kunnet lave noget i ca 6 timer - og gudskelov, at bofællen Christian først tog til Sverige på en uges ferie I DAG. Så nu skal jeg huske mine nøgler hele ugen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Der var I sgu heldige - at roommaten ikke tog på ferie:)
Men i fik da vist en god dag alligevel :)
jeg var blevet hysterisk hvis det var mig ;)

Anonym sagde ...

Jeg var også MEGET glad, at Christian først tog til Sverige dagen efter :) Og jeg og Mette blev heldigvis ikke hysteriske, for vi kan ikke gøre andet end at grine.. Man må få det bedste ud af en situation, selv om jeg hele tiden heller ville være hjemme, men vi fik en rigtig god aften alligevel, så det var det vigtigste.

Lizelotte sagde ...

Nu er hverken du eller Mette jo heller specielt hysterisk anlagt... :-)