tirsdag, juni 19, 2007

Nyt kapital venter mig!

Nu er tiden i Odense ikke det samme mere. Jeg har netop haft min lejlighed til syn og afleveret alle mine nøgler, vaskekort og en mappe, der tilhører lejligheden. Lejligheden var næsten godkendt - badeværelset var ikke helt tilfredsstillende, så derfor skal jeg betale for rengøringen til det, men det gør ikke noget, for jeg og rengøringen er jo ikke gode venner. Men der skal være nyt gulv på og sættes nye vinduer på - og det bliver heldigvis ikke på min regning, da gulvene i forvejen var dårlige og slidte.

Men nu har jeg skrevet under på, at lejligheden er synet og at jeg ikke længere bruger den. Det var en befriende følelse, men selvfølgelig stadig blandede følelser; Underlig, dejlig og uforståelig.

Jeg har jo boet i Odense i 6 år, og byen er rigtig skøn med en masse dejlige cykelstier, bytikker, omgivelser og muligheder. Men jeg har valgt at forlade den i fordel til et nyt kapital med friske pust i mit liv - jeg har også brug for at komme til nye omgivelserne, og den anderledes hverdag. Men Odense bliver ikke glemt! Jeg vil altid huske byen som den første by, jeg boede i, og at den bragte mig mange gode minder.

Jeg kommer stadig til Odense. Har stadig venner, der bor i byen, og et seminarium, jeg er tilknyttet frem til januar 2008.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Held og lykke med dit nye tilværelse i København. Selv bor jeg osse i Odense i 6 år. En dejlig by.

Arbejder du stadig som pædagog i kbh?

Doug

Anonym sagde ...

Ups! Jeg mener: boede i Odense :)


Doug

Anonym sagde ...

Vi startede jo og sluttede vores Odense-kapitaltet samtidigt ;) Vi har sgu altid fulges ad, siden vi gik i børnehaveklassen. Men godt, vi begge er startet på frisk i nye omgivelser.

Ja, jeg er stadig i praktikant ved D-vej, og har sidste uge denne her uge og så en sommertur med dem om to uger. Vildt underligt!