fredag, oktober 19, 2007

Pokkers tage timing!

Sådan som dagene gik, havde jeg ikke fået det bedre og onsdag aften havde jeg det bare så forfærdeligt med ekstrem hovedpine, hele kroppen gjorde ondt og så havde jeg svært ved at hoste, men skulle ofte det.

Jeg tog til lægen torsdag for en sikkerheds skyld - og der lød svaret på; "Du har lungebetændelse". Hvor fedt.

Kan bare sige at timingen ikke slet passer - har en opgave der skal afleveres, men har ikke lavet en skid på den pga mine besværede koncentration og kraftige hovedpiner.. Pyha!

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Bare rolig min elsket hvalros, din flodhest her skal nok søger for du snart er frisk igen. Du skal bare plejes og masser af omsorg.

Kys kys

Anonym sagde ...

Ej hvor træls -> og det er altså typisk at timring ikke passer! Jeg husker også alle de modspil jeg fik da jeg skrev opgaver! SUK. Men tab ikke modet - det skal nok gå. GOD BEDRING.

Knus Helle

Lizelotte sagde ...

GOd bedring lille pus!!

*GG* Hvalrossen og flodhesten - helt ærligt!! I er lidt fjollede, i to tøser...

Anonym sagde ...

Har du fået det bedre nu?? - det håber ejg virkeligt!