mandag, oktober 01, 2007

Det betaler sig med et væddemål!

Efter en dejlig weekend i familiens omgivelser i et sommerhus ved Vesterhavet, ca 15 km fra byen Lemvig, var jeg og Mette meget trætte i går, søndag, og vi drømte begge to om en behagelig massage, og indgik et væddemål om en times massage.

Vi væddede om hvor 7-zonerskort i HT-området dækker til. Mette mente at kortet dækker frem til Ringsted, og jeg mente Borup, en lille by udenfor Roskilde, eller bedre sagt mellem Ringsted og Roskilde.

Gæt, hvem der vandt denne her dejlige en times massage? *LoL* JEP - MIG! Man skal sgu kun vædde hvis man ved at man har ret, og det vidste jeg, at jeg havde. Men det troede Mette jo også, at hun havde. Hun havde altid købt billetter til/fra Ringsted, og at det altid lykkedes, men hun er så mere heldig der!

1 kommentar:

Lizelotte sagde ...

UPS - så SKAL Mette alligevel igang med massagen! Men du er jo så sød, så du giver nok hende lidt massage retur....