fredag, marts 07, 2008

Modgang < > Medgang

Jeg var endelig kommet lidt videre med min Bachelor-opgave. Nu er den på næsten 25 sider, hvilket jeg er glad for. Jeg er stort set næsten færdig med selve indeholdet, mangler bare at afslutte den med indledning, konklusion og det små ved diverse afsnits. Så er der også forside, litteraturliste, indholdsfortegnelse, bilag osv.. Ja, mangler det kedelige, men det hører med og de er med til at gøre opgaven fuldendt - forhåbentligt!

Men jeg følte mig utilpas de sidste par dage, og bemærkede et underligt rødligt hævelse ved min venstre albue og undrede mig over det. Jeg havde ikke slået mig eller gjort ved albuet, så hvad skulle det være.?
I morges fik jeg nok- lidt ondt gjorde det faktisk - det rødelige var en smule større - og jeg følte også træthed. Jeg tog så til lægen for at få bekræftet om det bare var mig eller det rent faktisk var noget i vejen med det ´røde´.
Lægen tilså mig omhyggeligt - målte det røde med cm, spurgte om jeg havde feber og hvor længe jeg havde haft denne røde hævelse.
Det viste sig, at jeg har infektion og er nu på penicillin i 10 dage - hvor fedt! Det er da dejligt at jeg nu ved, hvad jeg plages af, men jeg tænkte faktisk på, at nu var der altså en ny grund til, at jeg ikke har kunnet arbejdet på opgaven og at jeg bare var så træt.

Nåh - nu må jeg tage de 10 dage og håbe at hævelsen falder, så jeg kan foretage mig mere end jeg kan lige nu.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

åh nej. som man siger et uheld kommer sjældent alene... rigtig god bedring!
/torsten

Anonym sagde ...

Ej hvor træls og uheld for dig. Rigtig god bedring til dig

Knus Lise