torsdag, marts 20, 2008

tiden flyver afsted!

De sidste dage har jeg haft mor på besøg - det har været rigtig hyggeligt! Efter jeg flyttede til kbh, ser jeg ikke min familie særligt tit, men når vi ses, er det altid dejligt og hyggeligt.

Vi har bla. været i IKEA og handlet en masse til min nye ´lejlighed´. Jeg er blevet træt af at have de samme møbler, så nu har jeg købt en ny reol og klædeskab (den sidstenævnte var nødvendigt, eftersom den nuværende duer ikke mere). Penge blev der ikke sparet på :)
I dag har vi læsset næsten alle mine ting over i lejligheden, så nu ligger jeg i sengen med barbære med udsigt til kun tv/dvd maskine. Jeg har kun mine teknologiske midler som selskab, plus tøj og materialer til opgaven.

Men det gør ikke noget. Jeg skal nemlig til Belgien i morgen tidlig til en futsal-turnering sammen med fem andre piger. Vi er tilbage igen mandag aften, og så varer der ikke længe før jeg skal bo i det nye sted. Jubii.

GOD PÅSKE til jer allesammen.

Ingen kommentarer: