tirsdag, marts 25, 2008

Vellykket tur til Belgien

Så er jeg hjemme igen efter en vellykket fodboldstævne i Belgien! Vi var 6 piger som tog afsted med en lejet bil og højt humør.

Vi endte på en 3. plads ud af 6 pigehold. Vi har spillet godt og gjorde vores bedste, men vi ærgrede os over, at vi tabte mod en tysk hold, for dem ville vi have kunnet vundet over. Men vi tabte, men vi spillede bedre end dem. Men sådan kan fodbold jo være. Til gæld fik vi en pris for fair play - vi er dét hold, som har spillet mest fair igennem hele stævnen.

Der var også en pris til den person, der havde scoret flest mål under stævnen. Jeg var nr. 3 med 10 mål, men fik prisen med hjem. Nr. 1 og 2 som havde scoret flest mål, var begge fra Belgien og da Belgien havde vundet stævnen med en flot 1.plads, ville arrangørerne hellere give prisen til en anden spiller fra andre lande og den uheldige blev så mig. Ja, jeg skrev uheldige, fordi jeg har prisen med en dårlig fornemmelse. Jeg fortjener jo ikke prisen, det var ikke på en ærlig vis.
Hvis jeg havde handlet hurtigt og forstået det hele, ville jeg have givet prisen til pigen med de hele 18 mål! Men nu er det for sent, nu har jeg taget prisen med hjem, men den vil jeg ikke se som en god minde.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Du bliver nødt til at lade din pris stå frem, da det jo er en flot trofæ :-)
Tak for en fed tur!!

Anonym sagde ...

Mette, det er svært :) Selv tak for en super tur!