mandag, maj 12, 2008

Indelukket på 2. pinsedag

Mens mange mennesker er fornuftige og bruger deres dejlig ekstra fridag på at være udendørs og nyder den måske sidste solskinsdag eller ordne ting, har jeg ufrivilligt været hjemme og plejet min tømmermænd efter en fest i går.
Jeg betaler prisen ved at drikke for meget og måtte efter jeg vågnede i formiddags have et par timers helvede med ondt i hovedet og maven, men nu er en stor mængde af alkohol-giften kommet ud, så jeg har det langt bedre - men desværre ikke nok til at kunne bruge dagen som I andre fornuftige væsner. SUK.

Jeg skal i hvert fald ikke drikke meget det næste stykke tid! Nydelse skal der være plads til - men jeg er altså for gammel til at være fuld og have tømmermænd... Men havde en rigtig god aften/nat, så det er nu okay :) Men har på en måde mistet en hel dag og skal indhente det forsømte fra på onsdag, da jeg skal på vikararbejde i morgen kl. 7 (gud jeg skulle aldrig sige at jeg godt kunne...) og så bagefter bestyrelsemøde om aftenen.
Mon jeg klarer dagen i morgen?

men det positive er, at jeg faktisk får afslappet af på en total hjemme-dag, med tv og internet. Det er ikke tit at man kan føle sig afslappet når man skal en masse ting. Jeg skal mange ting, jeg skal have ordnet inden sommerferien, men det er faktisk en nydelse at lade dem ligge på hylden for en dag. Også selv om det indebærer fastfood i aften -min krop skriger nærmest efter det.

God dag til jer alle sammen - og håber at I har fået ud af dagen på jeres måder! :)

2 kommentarer:

Bruno sagde ...

Stakkels dig. Håber du klarer det:-)
Knusfra FAR

Anonym sagde ...

Har du så lært at man ikke skal drikke for meget? ;-) hihi
Knus