fredag, maj 30, 2008

Mettes fødselsdag - update!

Så er Mettes fødselsdag velstået, hun håbede at den aldrig sluttede, men dagene går desværre.
Jeg havde overrasket hende med en tur i ZOO, fordi vi skal ud i det gode vejr - ville heller have taget hende med i BonBonland eller Sommerland Sjælland, men de er først åbne i weekenderne, ØV!
Men vi fik os en dejlig dag, med tur i ZOO - der fik vi hilst på vores familer. Jeg er jo hvalros, og Mette flodhest, i vores fjollede univers. Derefter gav jeg is på Paradis - Mette elsker is fra Paradis. Så spiste vi på en mexicansk restaurant på Christianshavn, det var et rigtigt lækkert sted.

Vi afsluttede dagen hjemme ved mig, hvor hun skulle have sin aftengave.



Her fik hun sin gave. Se hendes ansigtsudtryk. Det sagde alt. Hun fik en Wii af mig. Det er en spillemaskine. Det var planlagt, at hun først fik den om aftenen. For ellers kom vi aldrig ud af døren.


Her er Mette i gang med at lave sin Mii. Det figur, hun skal bruge, når vi spiller Wii. Vi har hver sin spillepersonlighed. Og her kan I samtidigt se min nye og dejlige fladskærm ;)




Her er jeg i gang med at spille bowling (tror jeg) - vi prøvede vores sportsspil, hvor det inkludrede 5 forskellige spil: Bowling, Golf, tennis, boksning, baseball. Det er faktisk sjovt, og vi kan spille mod hinanden samtidigt, men det er i tennis og boksning, ellers må vi skrifte.





4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er en fødselsdag jeg vil mindens med glæde tilbage på.. Synes bare det var sådan en dejlige dag.. Og jubii jeg er ejer af en wii..;-) Glæder migf til mange gode spille aftener med dig skat.. Samt med mange af vor venner..;-)

Klejs sagde ...

Hvor er du dog en sød kæreste!

Anonym sagde ...

Må også snart prøve det. Har kun hørt om det... Det lyder ellers til at I har haft en super dejlig dag sammen :)

Lizelotte sagde ...

Åhh jeg bliver så mild og glad af at læse om jer to kæresterøve ... hvor er det dejligt at I er så søde ved hinanden *STORT STORT SMIL*