onsdag, juni 04, 2008

Christina i den virkelige verden

Nu går det ikke mere med at sløse mig rundt længere...

Christina her er nemlig kommet nærmere på arbejdslivet. Jeg har fået et arbejde som pædagogmedhjælper til 25 timer om ugen indtil den 26 august. I går var det min første dag, og det gik fint. Jeg skal lære personale, brugerne og stedet at kende, men mon ikke de tre måneder bliver lærerigt og sjovt. Det vil se godt ud på mit CV, der efterhånden er begyndt at fylde lidt.

Jeg er heldigvis snart færdig med min opgave og har planer om at aflevere den på seminariet om ca tre uger, så jeg kan koncentrere mig om arbejdet, bestyrelsearbejde og lederkursus. Jeg får ikke sommerferie, kun to uger til Nordisk Ungdomslejr og Lederkursus, som jeg har sagt ja, før jeg fik arbejde. Det må være den korteste sommer nogensinde, men til gæld får jeg en ferie til éfterår´.

Ingen kommentarer: