onsdag, juni 11, 2008

SATC

Så kom turen til mig. Jeg var inde og se "Sex and the City - the Movie" i går aftes sammen med Mette. Jeg fik lokket hende til at gå med mig.

Filmen var god, morsom og havde de samme karakterer som serien, men kunne mærke at det er en film jeg så i aftes, for det plejer at være 25 minutters pr. afsnit, og løbende over mange afsnits kommer der til at ske forskellige espioder, hvorvidt filmen viser det hele på én gang. Men det er ganske okay, og jeg er ikke helt utilfreds med slutningen. Hovedpersonerne har godt nok forandret sig lidt efter serien sluttede, men 4 år er også meget, så forandringerne er ikke dårlige, bare anderledes i forhold til serien.

Jeg plejer at elske biografture, men da vi var færdige med filmen, havde jeg ikke en sjov tur ud af biografsalen og ud af biografen. Der var bare popfyldt af piger, kvinder og damer! Med deres tasker. De skulle absolut alle sammen have deres tasker med i biografen. Jeg egner mig måske ikke til et stort lokale sammen med kun kvinder. De er virkelig nogle egoister og fylder godt nok meget.
- Nu ved jeg godt, jeg selv er en kvinde og kan godt være en kæmpe egoist. Men nu er det ikke altid, jeg synes at det er vidunderligt at være i et sted sammen med alle kvinder, der er så sindssyge med deres håndtasker (store endda). Måske er de så inspireret af Sex and the City, for den er præget af meget MODE, kærlighed og New York, hvilket jeg egentlig godt kan lide.
Men ikke altid i det virkelige liv.

Så... Jeg er måske en af dem som frygter hvordan verden vil være, hvis der kun er kvinder? *Gg* og bare rolig, jeg har den samme tanke om mænd. Så, heller den verden vi har nu. Men okay, jeg snakker vist lidt udenom.

Tilbage til Sex and the City: Se filmen og genoplev Miranda, Samantha, Carrie og Charlotte i en film, 4 år senere efter serien sluttede. Jeg vil altid være fascineret af Samantha og for det, hun er. Hun tør at være den, hun er. Hun indrømmer gerne, at hun er en kæmpe egoist og har lige så meget behov for at gøre de ting, hun lyster til.

Hvilket Sex and the City-figur kan du godt lide?

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg kan bedst lide Carrie... måske fordi jeg genkender lidt af mig selv i hende?

Anonym sagde ...

Hvem jeg bedst kan lide - det er svært at sige..
synes alle roller vækker et eller andet i mig. Men måske Carrie eller Miranda...

Lizelotte sagde ...

Jeg er helt med dig - er ubestridt Samantha-fan. Hun handler på sine behov og har bunker af selvværd.

Min 2. favorit er Miranda. Fordi hun er klog og cool.

Jeg skal HELT sikkert også ind og se filmen - mon ikke Bodil og jeg tager en tøsetur??

Klejs sagde ...

Jeg er nok en blanding af flere... lidt Carrie og lidt Charlotte og så et stænk Miranda og i min fantasi vil jeg nok gerne være Samantha også.