søndag, juli 13, 2008

Ankommet godt hjem

men MEGET træt fra NUL-lejren i går eftermiddag.

Det har været en god uge i Sønderjylland med danskere, svenske, finske og norkse deltagere. Ugen bestod i, at lære hinanden at kende, have aktiviteter og socialt samvær med 18-30 årige fra Norden.


Her var vi i lufthavnen. Nye ansigter så på hinanden og tænkte: hvem er danskere, svenske, norske eller finske? Vi ventede på bussen, der skulle køre os til Sønderjylland, nærmere på byen Kliplev.

Her er vi i spisesalen i det spejderhus, vi har for os selv hele ugen. Her er vi, når vi spiser om morgenen, frokost og aften. Og så hygge/underholdning/fest til langt ud om natten (eller om morgenen for nogen vedkommende)


Her stod vi danskerne den første morgen og sang en dansk sang på tegnsprog!



Det danske hold, som deltog på lejren. Vi var hele 24 deltagere, hvilket er det største hold i lejren. Sverige havde 18 (tror jeg), Norge 15 og så Finland med 8 deltagere.



Her er jeg med mit hold ´Pink Power´ - vi var 66 deltagere, fordelt i 10 grupper, som konkurrede imod hinanden i mange forskellige udendørs aktiviter, samarbejde og en dags tur til Sønderborg hvor vi var på post-opgaver.



Her har jeg guld-toms posen, af den største slagsen. Jeg holdt i den, med et stort smil, fordi jeg og mit hold ved lejren har vundet konkurrencen og kan stolt præsentere os med 1.pladsen med 219 points. 28 points mere end hvad holdet på 2.plads havde.
Ugen har også været bestået af en masse mængde af alkohol, nøgen-badning i søen, internationalt tegnsprog, sjove og udendørs aktiviteter, for lidt søvn og sjov + ballade.
Nu er jeg desværre allerede tilbage til hverdagen igen. Har været på arbejde i dag, og kan sige at jeg slet ikke er kommet mig over ugen! Det vil tage mig et par dage :)




2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Lyder som en hård men fed uge. Altid fedt at møde døve fra andre land.
God arbejdslyst!

Anonym sagde ...

Tusind tak for en fed fed uge, jeg er stadig smadret med dog med et smil på munden :-)
Jeg ved hvad jeg skal lave om to år..
KRAM