søndag, juli 06, 2008

Stunden for mig selv...

Det har været hektisk de sidste tre uger, hvor jeg ikke har haft et øjeblik for mig selv indtil i går. Jeg var først på arbejde, men da jeg fik fri valgte jeg at tage hjem og nød en stund for mig selv. Lejligheden var tom. Mette var i Roskilde.

Jeg pakkede til NUL, lavede aftensmad og var på internettet. Bare for mig selv. Sådan noget værdsætter man, når man har et par timer for sig selv.

Mette kom over om aftenen, vi spiste sammen og så begyndte jeg at læse i den nye bog. Det var bare sådan en dejlig eftermiddag og aften. Jeg nød at læse igen, nåede desværre ikke langt, men lidt var der da. Jeg ser frem til at læse den færdigt, når jeg er tilbage fra NUL.

NUL= Nordisk Ungdomslejr. Jeg skal mødes med de andre i Københavns Lufthavn kl. 12.30 og bussen kører til Sønderjylland kl. 13 - der skal jeg være til på lørdag, sammen med andre 18-30 årige unge fra Danmark, Norge, Sverige og Finland. Det bliver nok en sjov uge!

Ingen kommentarer: