lørdag, juli 19, 2008

Min fredagsdate

Efter NUL-lejren, var jeg på arbejde i 6 dage træk og som den eneste fridag, jeg havde i går, før jeg atter fra i dag af skal på yderligere 6 dages arbejde frem til torsdag, måtte jeg selvfølgelig bruge dagen på at ordne forskellige småting, men kunne nå at komme hjem til Mette ved aftensmadstiden og se den nye ´lejlighed´- hun har gjort rent og fået møbler ind. Det er en rigtig hyggelig lejlighed, hun har fået omstillet til nu. Og så skulle vi absolut til Ikea - sorry, mor :) Men fik da købt nogle ting.

Jeg har været træt hele ugen, haft ondt i halsen og hostet, og derfor syntes jeg at jeg fortjente at lægge mig ned i sofaen i går aftes og få mig en dejlig fredagsdate med min nyeste bog!



"Hvem er jeg?" af Sophie Kinsella. Jeg købte bogen kort før NUL-lejren, og havde ikke rigtig haft tid til at nyde den indtil i går aftes. Jeg blev færdig i nat og kunne sove med et stort smil efter en god afslutning på aftenen.
Bogen er sjov og lige typisk Sophie. Den minder lidt om andre bøger, hun har skrevet. Dog er det en lille forskel. Denne gang kan hovedpersonen ikke huske noget de sidste tre år af hendes liv! Derfor har denne her bog været et must at læse.


Ingen kommentarer: