torsdag, november 06, 2008

Intet nyt = godt nyt

Ved godt at jeg ikke har skrevet i et stykke tid. Men har haft travlt med forskellige ting, og når man kommer hjem sent om aftenen, orker man næsten ikke at sidde foran computeren og skriver.

Det går rigtig godt her i KBH. Jeg trives på arbejdet, og er ved at komme i rutinen. I går havde vi temadag sammen med et andet støttecenter for døve i Hundige, og emnet var "Stress på arbejdspladsen". En psykolog kom og fortalte om hvad stress var, og vi fik redskaber til at forebygge stress. Vi arbejdede også i grupper om hvordan vi kan bedre forebygge stress på vores arbejdspladser.
Det var en rigtig god dag, med god stemning blandt kolleger. Det er vigtigt, at kolleger har det godt sammen på en arbejdsplads og kan åbent snakke sammen og samarbejde.

Derudover, så har jeg arbejdet - både ved arbejdet og ved Absalons Ungdomsklub. Jeg stod bag baren ved Halloween-festen i fredags. Det var en god aften, men var også smadret hele weekenden, da jeg også havde weekendvagt ved arbejdet.

Jeg har været til træning to gange i denne uge, dejligt. Jeg prøver nemlig at træne så meget som muligt. Jeg skal til Globens indendørsstævne i Fredericia på lørdag og glæder mig til at få en omgangs hyggefodbold.

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jamen det går godt at sammen, hvor lyder det skønt!