fredag, november 14, 2008

Weekend, lige om et par timer...

Selv om jeg er glad for mit nye arbejde og det kun er en måned siden, jeg startede, glæder jeg mig allerede til kl. 16, hvor jeg offentligt har WEEKEND frem til på mandag kl. 8.

Hele ugen har jeg ikke været hjemme før om aftenen. Jeg har hele tiden skullet noget, og kan mærke at jeg glæder mig til en hjemmedag i aften sammen med Mette. Vi snakker om at hygge os med god mad og lege med Wii.

Mandag var jeg på arbejde, bagefter var jeg og Mette i fitness.dk og spillede squash, det var faktisk ret sjovt. Vi skal bestemt gøre det igen. Det er bare træls, at det koster at leje bane og ketsjer. Nu ved jeg måske, hvad jeg kan ønske mig til jul :)
Tirsdag var jeg på arbejde og bagefter havde jeg Døvania-bestyrelsemøde som varede 4 timer.
Onsdag var jeg på arbejde og bagefter til fodboldtræning.
Torsdag var jeg på arbejde og bagefter på aftenskole på KC. Det var sidste dag i går. Dejligt.

6 kommentarer:

Anonym sagde ...

Uha du er virkelig en travl dame der er på farten hele tiden :-) men så længe du er glad og nyder alle de oplevelser, er det godt :-D
KRAM

Unknown sagde ...

our website replica bags Visit Your URL replica gucci useful link replica ysl bags

posatheighn sagde ...

click for more info replica ysl bags wikipedia reference buy replica bags check my blog replica designer bags wholesale

Unknown sagde ...

lien web Prada Dolabuy voir ceci site Web sacs répliques de bonne qualité visitez leur site Web Valentino Dolabuy

Anonym sagde ...

site utile Bottega Veneta Dolabuy parcourez ces gars répliques de sacs haut de gamme Votre nom de domaine Dolabuy Valentino

Dolabuy replica sagde ...

Source h8i55l2v74 best replica designer bags replica bags wholesale replica bags in uk read here f9t84s4t30 replica bags online helpful resources t7w40n5m41 replica louis vuitton replica bags chicago