mandag, december 08, 2008

Igen er det gået ca. en måned, uden at jeg har skrevet i bloggen.  Det har simpelthen bare været meget de seneste par uger med forskellige ting. 

Jeg har haft travlt med møder i ulandsprojektet og Døvania, og det er langt fra færdigt. Når jeg sender tre frivillige ud til Ghana den 14. januar, kan jeg måske sidde og slappe af?  Nej, men det bliver mindre at arbejde med, når frivillige er i flyveren på vej til Ghana. Det er nemlig en spændende tid, hvor vi forbereder på projektet, alt skal være klart om en måned! 

Så har der også været kursus, travlt med arbejdet, pleje lidt sygdom, besøg af mor hvor der blandt andet blev brugt tid på at kigge rundt og været i Tivoli, weekendsnydelser, juleindkøb og m.m 
Jeg vil være færdig med julegaverne i år, så jeg kan komme til Jylland med en god samvittighed, og uden at skulle lige i butikkerne for at købe de sidste gaver. Jeg var i nogle få butikker i morges og kan mærke, at folk virkelig er i gang med indkøb. Pyha. Penge, penge og penge bliver godt brugt i år! 


1 kommentar:

Anonym sagde ...

ja man siger at juleindkøb skulle være billigere i år pga krisen, men det kan jeg sgu ikke mærke ;)