torsdag, juni 25, 2009

Dagens kamp

Lige kommet hjem fra arbejde, og smséde lige med et par venner om dagens kamp, som blev spillet mellem Superligaens OB og døve herrelandsholdet i Odense.

Jeg synes godt nok at jeg er den eneste som ikke er i Odense og overvære kampen. Havde ellers planlagt med nogle brugere på arbejde, at de og mig skulle tage til Odense og se kampen, men de sprang fra.. suk.. suk... i stedet måtte jeg blive på arbejde og havde det travlt, mens mine tanker gik helt til i Odense.

Træneren fra døve herrelandsholdet har udtaget 21 fodboldspillere, der skal repræsentere Danmark ved OL til september, og de skulle allesammen spille i dag. Dansk Døve Idrætsforbund (DDI) er i samarbejde, og de har reklameret meget om kampen, alle er spændte og spillerne er tændte.

Alle vidste, at det ville blive en svær kamp. Og det blev det nok - landsholdet tabe nemlig 13 - 0 til OB. Jeg kan dog skrive, at landsholdet klarede sig bedre i forhold til OB, andet hold som spiller i Serie 4, der tabte hele 18 - 0 til Superligaens OB.
Måske var det ikke helt galt, den der kamp i dag?

Jeg glæder mig til at få en mundtlig rapport om kampen i morgen. Har en kollega, der er DDIs formand som var i Odense og se kampen. Jeg skal køre med Charlotte til Casterggård i morgen, og hun har også set kampen. I morgen samles vi alle OL-alteter, så mon ikke jeg får en masse syn på kampen i dag :) Så det må være en form af en trøst, at jeg ikke var med til kampen selv alligevel.

Ingen kommentarer: