søndag, april 22, 2012

1866

Jeg kan vist ikke helt slippe af med det frivillige arbejde. Før jul havde jeg afsluttet alle det frivillige, jeg var i gang med, da jeg skulle ud og rejse rundt i tre måneder, og jeg orkede ikke at bruge tid og energi på at tjekke eventuelle mails eller forvente kontakt fra det danske i forbindelse med frivilligt arbejde. Og desuden så havde jeg alt for meget arbejde i efteråret. Nu hvor jeg er hjemme igen, havde jeg tænkt på at stille op til et eller andet et - og det endte så med døveforeningen af 1866, eller måske bedre kendt som tegnsprogshuset i København. Jeg er inde som suppleant, og det passer mig rigtig godt, for det giver mig mulighed for at få en fornemmelse af om jeg gerne vil i hovedbestyrelsen til næste år, og så er det en helt anden bestyrelse-mennesker jeg kommer til at samarbejde med, som består af folk jeg normalt ikke omgås med,og i forskellige alderklasse, men det er netop det, det gør ens bestyrelsesarbejde spændende. Nye ansigter, nye ideer og nye udfordringer. Jeg er alligevel meget på Brohusgade, som døveforeningen har sin adresse, så det er jo helt fint og det er også kun 5 minutter fra hvor jeg bor. Jeg glæder mig til at få nye bestyrelseserfaringer, og ikke beskæftige mig med det samme, som jeg havde gjort med DDU og Døvania.

Ingen kommentarer: