tirsdag, juli 31, 2012

Juli måned

Jeg har ikke haft ferie (endnu....), og alligevel er juli måned fløjet afsted, og lige pludselig er det august måned igen. I juli har jeg ikke haft Absalon, fodbold, svømning eller det frivillige arbejde at gøre, men alligevel har jeg fået tiden til at gå og hygget mig. I juli har jeg været på mange cafeture og det kan jeg mærke på pengepungen, købt en brugt racercykel og cyklet to ture, været i Hamborg for at se fodboldkampem mellem Barcelona og HSV sammen med en bruger, været med til Grøn Koncert som frivillig for Streetsigners, og været på strandture/grill hygge, Tivoli,  været sammen med venner og trænet lidt, samt forskellige dit og dat. Endda kommet ind på kandidatsuddannelsen, som jeg havde søgt ind tidligere på foråret, men det ender sikkert med at jeg må takke nej til optagelsen.

Om to uger skal vi til Berlin, 6 uger Amsterdam. Det er så min "sommerferie". Vi snakker om at tage til et varmt land til januar/februar, men må lige se om vi lige har penge nok.


Ingen kommentarer: