søndag, august 19, 2012

Miniferie

Har haft 10 fridage fra arbejdet, og det har KUN været pragtfuldt. Det er dejligt at være lidt væk fra arbejde, for at komme frisk tilbage med fornyet energi. Lige nu vil jeg ønske jeg kunne få en uges ferie mere.
Jeg og Mette har været i Berlin i 4 dage, hvor vi bare nød hinanden og gået en masse, samt kigget rundt og lært tysk (som om!).
Og så var der Copenhagen Pride i går, hvor jeg som sædvanligvis valgte at stå og kigge på paraden, i år var det ikke så specielt men vejret var med os, og selskabet var dejligt, så det kunne ikke være bedre end et par timers stemningsstunder i Rådhuspladsen.

Lige om hjørnet venter der mig fodbold, arbejde, fødselsdagsfest, indkøb af nyt tøj, fodbold, bryllup... synes bare at tiden er fløjet afsted, og man ikke kan følge med. Godt jeg ikke alligevel skal starte på kandidatetsuddannelsen, for jeg ved ærligt talt ikke hvordan jeg skal kunne kombinere det hele, selv om jeg fik det endelige brev i går med alle oplysninger, tilmelding til forelæsninger og eksamen. Jeg er ikke bleg for at skrive at der var øjeblikke, hvor jeg havde lyst til at alligevel tage uddannelsen, men fornuften i mig har båret mest, og jeg ved at det er det rigtige, på nuværende tidspunkt.

Ingen kommentarer: