mandag, september 17, 2012

Lidt nyt fra arbejdsfronten..

Så er der ikke så meget mere ferie til mig før til januar.. Jeg kan som sædvanlig bruge flere feriedage, og den (de) første dage efter en ferie er hårde, og jeg var fuldstændig smadret da jeg kom hjem fra arbejde, men med god feelings. En af de gode af slagsen.
Jeg har nemlig på arbejdet fået andre og nye opgaver, som jeg tror, vil give flere faglige udfordringer, og forhåbentlig kommer det i de pædagogiske og faglige baner, som jeg har sukket efter, siden jeg kom hjem fra Australien.

Og så er jeg helt officelt ude af uddannelsesystemet, har givet tolkeadministrationen besked at de ikke har mig som klient alligevel, samt givet afslag til pædagogisk antropologi-linjen på Danmarks Pædagogiske Universitet. Jeg har det godt med beslutningen, og måske læser jeg videre senere, eller tage andre kurser. Jeg har ikke taget stilling til det endnu. Og netop derfor er det rigtig dejligt at der sker noget nyt på arbejdet, som giver mig nye arbejdsmotivation som er meget vigtig i ens arbejdsliv, samt at udvikle mig i de faglige retninger, som jeg er uddannet mig til, og interesseret mig så meget for.

Ingen kommentarer: