søndag, oktober 14, 2012

Krea-projekter # 1

Så kom jeg et skridt nærmere med mine kreativ-projekter. Dog var det ikke den store, men en god begyndelse.

Jeg har tidligere skrevet om at jeg ville lave mine egne øreringe, og havde købt ind til et par produkter, til Hama mini, hvor jeg kan lave forskellige figurer og bare stryge dem, så er de klar til at blive limet fast. Men det mislykkedes, og selv om jeg fandt et par inspirerede figurer på google, kunne jeg simplthen bare ikke lave nogle små figurer, så det blev til en større figur, som kan bruges som halskæde.


Halskæden vil jeg aldrig kunne gå med, men da der nu er blevet oprettet en klub for piger/kvinder, for 18 - 30 årige, og klubbens logo er sløjfer, så hvis jeg nogensinde skulle blive medlem eller deltage i en af deres arrangementer, er det obligatorisk at gå med en sløjfe (eller et bufferfly) på sig, så denne her gemmer jeg bare.
Måske dropper jeg helt at lave øreringe, men i stedet fokusere på smarte halskæder eller andre ting.

Ingen kommentarer: