torsdag, oktober 11, 2012

Odense - for en kort stund...

Lige hjemvendt fra et kursus i Odense, og der mødte jeg mange gamle ansigter fra dengang jeg boede i Odense, især de folk jeg arbejdede med, mens jeg var under udnnelse som pædagog. Selv om det var en kort og hurtig tur, var det alligevel dejligt at lige komme forbi Odense, og få hilst på gamle bekendtskaber og få en fornemmelse, at det var længe siden jeg flyttede derfra, men på en måde alligevel ikke.

Kurset var inspirerende, og der var klart noget jeg kunne bruge til det fremtidige arbejde med de nye opgaver, jeg har fået, i forbindelse med mit arbejde. Der er sket meget på den seneste tid, og mange nye kontakter/samarbejdspartnere/pædagogiske tanker/ pædagogiske overvejelser og kollega-samarbejde. Men det er nødvendigt, for at jeg selv kan komme videre med den faglige del, og få nye kompetencer. Jeg vil gerne komme videre, og få bygget nye arbejdserfaringer.

Et held, jeg har weekend nu - for jeg orker ikke mere, for denne her uge. Jeg er klar til næste uge, til en mindre koloni mandag til onsdag sammen med mine brugere.

Ingen kommentarer: