fredag, oktober 12, 2012

Træningsstrategi # 2

For ca. tre uger siden skrev jeg herinde, at jeg havde et mål med træning frem til Nordisk Mesterskaber i futsal, der finder sted om en måneds tid. Det har fungeret så godt, at jeg i dag efter et træningspas i fitnesscentret kunne mærke forbedringer på min kondition, og det gav yes-fornemmelser, og klart også mere lyst og motivation til at fortsætte med den gode træningsrytme. Jeg har indtil da trænet 3 - 4 gange om ugen, i varierende omfang, og det har givet mig meget motivation. Og jeg har ikke så svært ved at komme ud og træne, som tidligere.

Det at have et mål med træning, fungerer bedst for mig. Så derfor er det nu ikke kun futsal, jeg skal træne mig frem til. Det er nemlig også for mig selv, jeg ønsker selv en meget bedre kondition, og at gennemføre flere vandreture på mine kommende rejser, blandet andet i Cuba til januar. Jeg spiller fodbold, og her i vintersæsonen vil fodboldholdet også satse på futsal, så det bliver en masse løb, så nu skal jeg bare ude og træne en del.

Måske ses vi på et eller andet hold i fitness world engang, da jeg vil begynde at træne med hold i vinter.

Ingen kommentarer: