lørdag, juli 25, 2015

Weekenden der bød på herligheder

Jeg skulle gå på ferie fra i går, og så en uge frem, men fik en ekstra fridag som betød at jeg havde ferie allerede i torsdags eftermiddag. Derfor tog det ikke lang tid før jeg og Mette besluttede os for hvad denne ekstra fridag skulle bruges til.  I forvejen skulle vi til Fredericia til bryllup, og så skulle jeg til Istanbul tidligt søndag og være der i en uge. 

Vi tog til Fyn i torsdags for at udnytte min fridag og for at bruge vores nye hængekøjer der naturligvis skal luftes ud mens der er sommer. Vi lejede en bil og kørte ned mod Davinde, tæt på Landerskov på Fyn, da vi fandt et sted hvor der kunne hænges hængekøjer op. Da vi kom dermede, var der ikke andre mennesker end os. Området så så hyggeligt ud, med sø og bålplads til. 


Fredag tog vi et smut til Odense og kigge lidt rundt og få os en lækker burgerfrokost. Det kommer en madanmeldelse om det senere. Så hedder turen videre til Fredericia. 

Lørdag skulle vi til min papbrors bryllup, hvor dagen bød på en masse gode mad og dejlig bryllupsstemning. 

 


Jeg har efterhånden været med til nogen stykker brylluppelser igennem nogle år, og de har allesammen været forskellige på alle gode måder. Det er fedt at folk, der bliver gift, vil tilbringe dagen med os, og for at fejre deres kærlighed. At de har brugt tid på at lave forberedelser op til deres store dag, hvor der serveres god mad og pyntet flot op. 


Ingen kommentarer: