søndag, august 09, 2015

Sig hej til mine nye vandrestøvler

Så fik jeg omsider købt nye vandrestøvler. Har efterhånden været på nogle Vandreture, hvor jeg brugte andre sko og det var ikke helt optimalt. Jeg kan godt lide at vandre og nye omgivelserne, hvorfor jeg er sikker på at det er en god investering at få nye vandrestøvler. 


Skoene koster oprindeligt 1900 kr, og jeg var heldig at få 20% rabat, så det ikke var så vanvittigt alligevel. Jeg plejer at ikke være glad for at betale så meget for praktiske tøj, sko eller udstyr, for jeg ved at der kan fåes billigere. Men jeg har lært at det er vigtigere at have gode sko og tøj på, for at have/få det behageligt til og under en tur, især hvis det drejer sig om længevarende Vandreture. Jeg er blevet bedre til at tænke: "nu er det betalt, og nu skal jeg ikke tænke mere på det. Så hellere ud og nyde de nye indkøbte varer". 

Jeg har været ude og gå lidt med skoene i går og det gik rigtig godt. Jeg glæder mig til at afprøve dem rigtigt senere på måneden eller næste måned, når vi skal ud på en tur. 

Ingen kommentarer: