mandag, juli 10, 2006

Auf Weidersehen

OK, jeg er altså ikke god til tysk og aldrig har været det, så I må nøjes med det, jeg har forsøgt at stave mig frem :)

I morgen bliver det! Jeg skal afsted til de ionske øer ved Grækenland i morgen - glæder mig helt vildt til at komme afsted, også selv om det betyder en lang ventetid i Københavns lufthavn - adrrr!
Jeg har tænkt mig at nyde to uger dernede med seværdigheder, hygge med vennerne, strandture og sol, sjov og ballade, fest og druk og den græske mad.

Selv om det ikke er så længe siden, jeg var været ude og sluge det nye og spændende i mig, glæder jeg altid mig til at komme afsted igen og opleve noget nyt og komme hjem med endnu flere oplevelser med sig. Det er det, jeg elsker ved livet. At rejse og opleve noget nyt, men kunne komme hjem til trygheden og det kendte - også selv om det er en smule kedeligt, og noget jeg har haft problemer med, da jeg kom hjem fra Guatemala. Men denne gang regner jeg ikke med det store, når det nu kun bliver to uger :)
Jeg har aldrig været til Grækenland, så mon ikke det bliver rigtig fedt at komme dernede og få set de berømte græske seværdigheder og smagt de græske mad (det siges at være rigtig godt) og kigget på de lækre (eller hvad?) strandløver og strandtøser, eller hvad nu man kalder dem nu om dage. Jeg har ingen anelse om det.

Og min Mette klarer sig nok uden mig i to uger :) Hvis hun overlevede en hel måned uden mig, er dette en småting i forhold til en måned. Og hun bruger jo alligevel tid på sine venner og evt. familie, så hun glemmer nok alt om mig, indtil jeg lige pludselig dukker op ved hendes lejlighed den 25 juli, så skal hun nok lige mindes på, at nu kom hendes kæreste hjem.

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Nu må du have en rigtig god tur, selv om det bliver en kortere fly-tur i forhold til for nylig :-)
Pas godt på dig selv
KRAM

Lizelotte sagde ...

Nåhh jeg er misundelig - jeg ælsker Grækenland.

Tænker på dig - håber du får en fantastisk tur!