onsdag, juli 26, 2006

Hjemme igen

Så er jeg kommet hjem igen fra det græske

Kort sagt: Det er bare så dejligt at være dernede! det er absolut ikke en sidste gang, jeg er dernede. Jeg skal dog besøge andre øer en anden gang, men det er bestemt en rejse destination, jeg gerne besøger flere gange. Folk er bare så hjælpsomme, rare og nem at forstå.

På to uger har jeg
  • fået mere brun
  • badet ved flere strande ved øen Zakynthos
  • været i Athen og set byen samt nogle af dens seværdigheder
  • besøgt Olympia
  • besøgt en anden ø, Kefalornia
  • biltur rundt i Zakynthos
  • sejletur rundt om Zakynthos og se den fantastiske natur
  • spist græsk mad

Og sikkert lidt mere til :) Det har været to dejlige uger, hvor jeg bare fik slappet af men også oplevet nogle seværdigheder udenfor øen. Jeg kom hjem i går, og havde igen ikke den vildeste lyst til at være hjemme lige nu, men det er dejligt at være sammen med Mette igen.

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Velkommen hjem :-D
Nu ved du sikkert hvad du skal til næste sommer ;-)

Anonym sagde ...

Velkommen :) glæder mig til at høre mere om din ferie - fedt at du har været ude og se noget og oplevet andet end den lokale strand.

Lizelotte sagde ...

*suk* ja Grækenland - der er bare lækkert ...