mandag, juli 03, 2006

Hvornår lærer jeg det??!!

Jeg er ikke så ung mere - i ment - med at jeg altså ikke kan drikke i to dage i træk som før! Jeg kunne før i tiden drikke i to dage uden problemer med tømmermænd eller træthed, undtagen nogle undtagelser, men da jeg drak både fredag og lørdag - blev ikke fulde begge dage, men drak rimelig meget, var jeg meget træt søndag og kunne mærke, at det slet ikke er det samme som da jeg var yngre.

Tror gerne, at nogen af mine venner kan genkende dette og har også oplevet det? :o)

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Rolig nu, du er ikke alene om det :-) Jeg skulle endda komme over det i flere dage, hvor før kunne man hoppe rundt næste dag.. Suk vi er ved at blive gamle..

Lizelotte sagde ...

Ja I er et par gamle nisser, er I - nu har vi ligget i rødvin og fransk øl i næsten 14 dage, og vi er stadig friske ;o)