mandag, juli 03, 2006

Min weekend

Ligesom mine veninder har gjort på deres blogs, vil jeg lige berette min weekend her:

Fredag
Jeg var på arbejde i 6 timer - som handicaphjælper - og havde Malene, Line og Linda (de to sidstenævnte er hørende) på besøg om aftenen, og vi hyggede os rigtig meget med druk, snak og sjov. Det var alt for længe siden vi fire har været sammen.

Lørdag
Jeg var på en sportspub med Linda og Line (de samme piger fra aftenen før) og så fodbold på stormskærm TV. Tror gerne, at min kæreste og et par af vennerne er tilfreds med at, jeg ikke ser fodbold foran dem *G*
Det var ellers ment, jeg bare skulle se den ene kamp med dem - England vs. Portugal - men da England tabte, til vores store sorg, for vi holdt på dem og håbede at de ville komme til finalen. Så vi druknede i sorg med at drikke øl. Den første øl blev selvfølgelig til en masse. Typisk mig. Jeg kunne ikke sige nej, og det var rigtig hyggeligt, så jeg ikke nænnede at gå derfra! De lokkede mig sgu også til at få øl og se den næste kamp - Brasilien vs. Frankrig - og igen til vores sorg, så tabte Brasilien! Men på den anden side, så var det måske på tide at VM vindes af et andet land. Vi tog videre i byen efter kampene, og det var altså sjovt med en spontan bytur.
Men at drikke så meget igen i to dage i træk vil jeg ikke gøre lige foreløbigt :)

Søndag
Bare en ren afslapningsdag. Tog over til Roskilde og holder ferie her indtil jeg drager videre til Grækenland. Vi cyklede forbi Roskilde Festival og kiggede lidt rundt. Vi ville ellers derind og hørte lidt musik, men det kostede sgu 550 kr for indgang + billet, så vi tog videre til byen og spiste på Jensens Bøfhus og lejede en film til aftenhygge.

Mandag
Mødtes med Mads i et par timer, inden han skal til USA. Bagefter tog jeg og Mette til København - hvor vi sejlede ad kanalen og nød det gode vejr. Vi gik også lidt igennem strøget, hvor jeg bare ville op ad Rundtårn og se det meste af Kbh. Dejlig dag med et kanongodt vejr.

Nyder fandme min ferie med både ikke lave noget specielt og at lave noget.

1 kommentar:

Lizelotte sagde ...

Lyder som en rigtig dejlig weekend! Og søndag skal du vel se VM-finale - det skal vi ihvertfald!